Prožitkové zpívání ve Sloupu

09.06.2016 22:05

Hned na začátku prázdnin jsem vyrazila na kurz Prožitkového zpívání, který vedla Zuzana Vlčinská.

Moc jsem se těšila a ještě lepší bylo, že jsem s sebou mohla vzít i psiny. 

Po trochu rozpačitém úvodu (majitelce chaty se holky zdály příliš velké), Píďalku i Bertičku účastnice kurzu přijaly za své. Za krásného počasí se chodily mazlit na zahradu a těžko říci, komu to bylo příjemnější. Moje spolubydlící na pokoji Irča byla nadšená i z ranního buzení žďucháním čumáku a pleskáním ocasu do obličeje ;-).

Ráno jsem vždy vyrazila se psinama na procházku do nejbližšího okolí, pak rychle nakrmit - granule se nasakují tak protivně dlouho! A od 10 hodin jsme již zpívaly v barokním sálku místního zámečku (dnes domova důchodců). Po 13. hodině jsem vyrazila na velkou procházku do lesa či k rybníku a nebo po cyklostezce mezi lukami, aby se Píďalka s Bertou pořádně vyběhaly. Pak jsme od pěti do sedmi do večera opět zpívaly. Někdy v zámečku, někdy v chalupě.

Nemám z pobytu žádné fotky, ale moc krásně jsme si to užily.

Kdyby vás zajímalo prožitkové zpívání, tak zde je odkaz na Zuzčiny stránky:https://www.prozitkovezpivani.cz/