Letní výcvikový tábor na Slunečnici

23.06.2016 22:23

Ani tento rok nemůžeme vynechat Výcvikový tábor Přátelství, který pořádá Jaruška Sojková.

Opět se konal v kempu Slunečnice u Ratmírovského rybníka. A opět Evička s Járou kemp patřičně vylepšili a zkrášlili. Na jaře to byly nové krásné kryté terasy a dvířka na verandičkách. Teď už byl vybudovaný prostorný koupací rybník pro dvounožce.

Počasí nám přálo a tak jsme si každý den zaslouženě užívali. 

Cvičila jsem se štěňátky a doufám, že jsem jim předala, to nejlepší, co se dalo. Snažili jsme se o podporu vztahu mezi páníčky a pejsky a o základy pozitivního posilování. Soustředili jsme se na socializaci a vzájemné hry. Snad to ponese své ovoce ;-)

Na cvičení s vlastními psinami nebylo už moc času. Ale přesto jsme sem tam vyběhly a nějakou poslušnost či hry si vyzkoušely. A pak také všemožné závody ;-) A také jsme poctivě procházkovaly.

Musím se pochlubit, že moje holčičky zvládly úplně nejlépe Štěktrek v kategorii dospělý v masce. Nikam jsme nepospíchaly, trasu a úkoly si užívaly a hleďme! Píďalka na 1. místě a Bertička na 2.! Jste moje šikulky a krásně chytáte piškoty (což prý mnoha pejskům nešlo;-))

Skvělé bylo, že jsme se sešli i s Barnabáškem a Beruškou (Berenika z Dvořákova kraje). Takže jsem mohla pomuchlat Bertičky sourozence a také je sledovat, jak se jim pěkně daří. Děkuji paničkám Zdeničce a Janičce, že se o pejsky krásně a s láskou starají!

 

Fotečky se sešly od mnoha lidiček, tak některé přidávám do galerie pod článek. Díky Jarušce, Markétě, Radkovi, Ivanovi, Ajce a Pavlovi.

Fotogalerie: Letní výcvikový tábor na Slunečnici