Letní tábor na Slunečnici

03.08.2020 20:10

Po dvou letech jsme se opět vydali na letní tábor do jižních Čech.

Cikorka si tentokrát pobyt "zpříjemnila" háráním a Bertička se k ní v průběhu přidala ;-). No, co se dá dělat :-) 

V chatičce jsme bydlely s Bertičky sestrou Beruškou (Berenika z Dvořákova kraje) a její paničkou Janou a měly jsme se všichni krásně. Počasí sice moc nepřipomínalo léto, ale pejskům bylo v chladnějším a deštivějším počasí lépe.

Na táboře byl i bráška Cikorky Hugo (Car z Dvořákova kraje) a tak jsem si mohla užívat mazlení nejen s Beruškou, ale i s ním.

Pracovala jsem s družstvem štěňátek 2x denně a snažila jsem se věnovat i těm mým holčičkám. Vzhledem k hárání jsme chodily cvičit s Bertičkou dopoledne a s Cikorkou odpoledne. Užily jsme si i závod Štěktrek, který obě holčičky krásně zvládly - jsem na ně moc pyšná. A Cikorka dokonce Štěktrek vyhrála (Bertičce jsem bohužel závod zkazila házením na terč). Na konci tábora proběhla tradiční výstava a obě holky si tak znovu vyzkoušely předvedení v kruhu. Jako handlerka stojím za starou bačkoru ;-), ale Berta i Cikorka se snažily. 

Moc ráda jsem zase viděla naše kamarády (lidské i psí) a děkuju za možnost opět být na táboře s vámi.

Fotogalerie: Letní tábor na Slunečnici