Klubová výstava v Zárybničné Lhotě

17.09.2014 21:34

V sobotu 13.9.2014 se konala Klubová výstava KŠSP v Zárybničné Lhotě u Tábora.

Vydala jsem se na výstavní premiéru pouze s Bertou, jelikož Píďalka hárala a byla právě v nejlepším :-). Těšila jsem se na setkání s našimi odchovy a se všemi psími i lidskými kamarády.

Drželi jsme palce Barnabáškovi, kterého majitelé přihlásili - byla to jeho první výstava (když nepočítám táborovou :-)). Vše zvládli s paničkou hladce a vyběhali si čtvrté místo!

Bertička si také vedla skvěle a ve velké konkurenci (16 feneček) získala známku Velmi nadějná bez pořadí. Krásně běhala a snažila se, co to šlo. 

Dalším naším "štěňátkem" na výstavě byla Ája (Audrey), nastoupila v třídě otevřené a získala známku Velmi dobrá.

Měla jsem velkou radost ze setkání s Ájou, Barnabáškem a jejich páníčky. Pro Píďalku jsme dostali jako dárek výborné sušené pamlsky a Bertička si odnášela báječnou hračku (pískátko). 

Fotografií moc nemáme, stihla jsem fotit jen Barnabáška, až získáme další, připojím je.

VÝSLEDKY:

Barnabáš z Dvořákova kraje - Velmi nadějný 4 - třída štěňat, rozhodčí L. Kukla

Berta z Dvořákova kraje - Velmi nadějnátřída štěňat, rozhodčí L. Kukla

Audrey z Dvořákova kraje - Velmi dobrá - třída otevřená, rozhodčí paní Procházková

Majitelům i pejskům moc blahopřejeme, jsem na vás pyšná! :-)